![]() |
|
Jeep Gladiator - Wersja do druku +- Forum RC (https://rc-slask.pl) +-- Dział: TRIAL (https://rc-slask.pl/dzial-30.html) +--- Dział: Garaże i regulaminy (https://rc-slask.pl/dzial-31.html) +---- Dział: Sport (https://rc-slask.pl/dzial-43.html) +---- Wątek: Jeep Gladiator (/watek-1840.html) |
Jeep Gladiator - JurekM - 2025-06-14 Witam w garażu "Jeży" Ostatni punkt do regulaminu klasy "Sport" - przedstawienie zawodnika 1. Rama – Injora LCG - modyfikowana 2. Wały – Injora - modyfikowane 3. Skrzynia – Injora LCG 4. Mosty - BDXRc zwykłe z ołowianym balastem (zamiennie z mostami BDXRc F9 skracanymi i spawanymi pod mniejszy rozstaw) 5. Amortyzatory – Injora Mountain z modyfikacjami (odpowietrzenie górnej nakrętki, polerowanie sworznia, kasowanie luzu na końcówkach kulowych) 6. Opony – Injora XHX s5 7. Wkładki drukowane z TPU z blokadą na pierścieniu felgi 8. Felg – Z Ali - Aluminiowe z dociskami z włókna węglowego - przetaczane z powodu wypadających z rantu opon 9. Napęd - Fusion Pro 2300KV lub Rhino S12 2350KV + ESC 80A 10. Zasilanie - Lipol 1500mAh - 3s 11. Serwo skrętu – KST BLS825 12. Wyciągarka – serwo Spektrum S664 - przerobione na 360 z elektroniką z chińskiej wyciągarki 13. Zderzak przedni, tylni – drukowany z PETG własnego pomysłu 14. Karoseria – Pro-line Jeep Gladiator 15. Wyposażenie skalowe - wyciągarka, trap, kanister, siekiera Rozstaw kół przód/tył - 235mm Rozstaw osi - 318mm Masa - 2950g Maksymalny kąt w trawersie - 50st Maksymalny kąt podjazdu - 75st RTI - 680 [attachment=8494] [attachment=8493] [attachment=8492] [attachment=8491] [attachment=8490] |