2023-11-26, 22:47
O tym właśnie mówię co do wagi ... wybór materiału zostawić budującemu
chcesz z metalu to buduj, chcesz z włókna to buduj ... wiadomo, że waga często pomaga ale też przeszkadza ... żadna klasa z tego co mi wiadomo nie ma ograniczeń wagowych, chyba za wyjątkiem scaled'a pod kątem leksanu, że karoseria ma ważyć nie mniej niż 450 gram, ale mowa tutaj jest o jednym elemencie modelu a nie jego całej masie ... tutaj krok słuszny żeby wyrównać albo dorównać do hardbody ale dalej nie ma żadnej mowy o wadze modelu.
Rozwijajmy tą klasę żeby z roku na rok było nas więcej a nie coraz mniej ... wiadomo im więcej ludzi tym zabawa ciekawsza pod kątem rywalizacji choćby pod kątem rozjeźdżonej trasy a to wiadomo, że czasem się lepiej jedzie się pierwszemu na OS'sie i na odwrót, że czasem lepiej jechać ostatniemu.
Z pkt 5 chodziło mi kupno modelu ze sklepu, a nie takiego budowanemu w zaciszu warsztatu ale z drugiej strony ten pkt 5 też idzie raczej do zaorania bo przykładem jest Unimog Janka, który jest świetnie odwzorowany pod kątem skalowności samego podwozia.
Reasumując wprowadźmy zmiany w regulaminie ale z głową, żeby klasa nie zaczęła się kurczyć pod kątem startujących a zaczęła rosnąć
chcesz z metalu to buduj, chcesz z włókna to buduj ... wiadomo, że waga często pomaga ale też przeszkadza ... żadna klasa z tego co mi wiadomo nie ma ograniczeń wagowych, chyba za wyjątkiem scaled'a pod kątem leksanu, że karoseria ma ważyć nie mniej niż 450 gram, ale mowa tutaj jest o jednym elemencie modelu a nie jego całej masie ... tutaj krok słuszny żeby wyrównać albo dorównać do hardbody ale dalej nie ma żadnej mowy o wadze modelu. Rozwijajmy tą klasę żeby z roku na rok było nas więcej a nie coraz mniej ... wiadomo im więcej ludzi tym zabawa ciekawsza pod kątem rywalizacji choćby pod kątem rozjeźdżonej trasy a to wiadomo, że czasem się lepiej jedzie się pierwszemu na OS'sie i na odwrót, że czasem lepiej jechać ostatniemu.
Z pkt 5 chodziło mi kupno modelu ze sklepu, a nie takiego budowanemu w zaciszu warsztatu ale z drugiej strony ten pkt 5 też idzie raczej do zaorania bo przykładem jest Unimog Janka, który jest świetnie odwzorowany pod kątem skalowności samego podwozia.
Reasumując wprowadźmy zmiany w regulaminie ale z głową, żeby klasa nie zaczęła się kurczyć pod kątem startujących a zaczęła rosnąć

