Co do zębatek:
- takie modele (e-revo 1:16) mam kilka lat i nic się nie działo a testowałem na mniejszym silniku 5300kv i ataku 28T odbiór 55T. Niestety temperatura silnika dawała szybko znać o sobie a o jeździe po trawie ( boisku ) można było zapomnieć .
- mam na zapasie ponad 5 letnie przekładnie z mojego pierwszego e-revo 1:16 więc będę się martwił jak coś padnie
- w brew pozorom zębatki bardziej "dostają w kość" przy powolnej jeździe a znacznych obciążeniach niż gdy moc przenoszona jest sporą prędkością obrotową
Co do "wolnego" :
- brak centralnego dyfra , przedni zalany 500 000 cst - "żel do włosów"
tylni 100 000cst. Nie chciałem całkiem blokować dyfrów bo (po doświadczeniach w Summicie 1:8) traci się na skręcie poza tym strasznie przeniesienie napędu cierpi .
- wygląd - kwestia gustu - miał zostać max podobny do szybkiego
- tylny skręt jest niezależnie sterowany - 3 kanał . Czyli można niezależnie skręcać tyłem i przodem lub tylko jednym . Specjalnie 2 zdjęcia są zrobione gdy przód i tył w jednym kierunku i przeciwnych . Dodatkowo przełącznik 4/5 kanału działa jako wybór czy tylne koła mają skręcać razem z przednimi czy niezależnie od nich.
- takie modele (e-revo 1:16) mam kilka lat i nic się nie działo a testowałem na mniejszym silniku 5300kv i ataku 28T odbiór 55T. Niestety temperatura silnika dawała szybko znać o sobie a o jeździe po trawie ( boisku ) można było zapomnieć .
- mam na zapasie ponad 5 letnie przekładnie z mojego pierwszego e-revo 1:16 więc będę się martwił jak coś padnie

- w brew pozorom zębatki bardziej "dostają w kość" przy powolnej jeździe a znacznych obciążeniach niż gdy moc przenoszona jest sporą prędkością obrotową
Co do "wolnego" :
- brak centralnego dyfra , przedni zalany 500 000 cst - "żel do włosów"
tylni 100 000cst. Nie chciałem całkiem blokować dyfrów bo (po doświadczeniach w Summicie 1:8) traci się na skręcie poza tym strasznie przeniesienie napędu cierpi . - wygląd - kwestia gustu - miał zostać max podobny do szybkiego
- tylny skręt jest niezależnie sterowany - 3 kanał . Czyli można niezależnie skręcać tyłem i przodem lub tylko jednym . Specjalnie 2 zdjęcia są zrobione gdy przód i tył w jednym kierunku i przeciwnych . Dodatkowo przełącznik 4/5 kanału działa jako wybór czy tylne koła mają skręcać razem z przednimi czy niezależnie od nich.

