Liczba postów: 1 011
Liczba wątków: 131
Likes Received:
147 in 109 posts
Likes Given: 22
Dołączył: 2016-09-25
Reputacja:
2
2019-11-26, 23:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2019-11-27, 08:46 przez Tomek.)
Trasy na ROW będą "łagodniejsze", bardziej sportowe. Nie będziemy robić konkurencji extreme. Przerzucimy się na zaproponowane zaostrzenie pazura przy dopuszczaniu modeli do udziału w spotkaniu łącznie z trzyosobową komisją do spraw estetyki. Dbajmy o modele, dbajmy o luźne sportowe spotkania, próbujmy pokonywać OSy na "zero".
Liczba postów: 141
Liczba wątków: 3
Likes Received:
0 in 0 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2019-01-13
Reputacja:
0
W kwesti dopuszczenia do udziału to co z naszymi cudownymi chinskimi super swamper (120mm)? Zostają czy mam szukac nowych?
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
Liczba postów: 1 011
Liczba wątków: 131
Likes Received:
147 in 109 posts
Likes Given: 22
Dołączył: 2016-09-25
Reputacja:
2
temat opon nie był omawiany, nie było wniosków więc zostaje bez zmian. Odniosłem wrażenie, że głównymi i bodajże jedynymi poważnymi tematami to ogólnie mówiąc wygląd naszych modeli (polecam zobaczyć filmik ze scaledów, można sobie w ten sposób nieco podnieść poprzeczkę). Kontrola przed rozpoczęciem każdego spotkania (do tej pory robiliśmy to w sumie tylko raz, na rozpoczęciu sezonu) oraz stopień trudności tras. Wszystko powyższe poszło za daleko w stronę extreme.